onsdag 24. juli 2013

Piratfestivalen i Stavern, dag 1.

Nå har jeg ikke skrevet på lenge, men det er bare fordi jeg har det så gøy og bedre tingå gjøre enn å sitte inn på dataen sant ;)

Jeg fortalte at jeg skulle på Piratfestivalen i Stavern sant? Det var utrolig mye forberedelser i forkant av å dra ned. Her måtte vi øve skikkelig inn dansen og vi måtte lage kostymer. Vi fant ut at siden det var piratfestival så måtte vi jo ha piratkostyme og vi ville være individuelle i stedet for like.

puppedusker i samme farge som øyelappen! viktig at ting matcher veit du ;)

Torsdag så var Elise og jeg utrolig heldige og fikk sitte på med Jonna ned til Stavern, Da vi kom dit fikk vi  vite at vi kunne få lov til å sove på det flotte ishavskipet Bertine! Dette var jo utrolig fett, her kunne vi virkelig leve som sjørøvere. Båten var full av bandmedlemmer som skulle sove der, og akkurat i dag så var det Ska n' Ska som hadde inntatt skipet med hele 9 medlemmer. Så da ble det å sove ute på dekk i hengekøye for Elise og meg.


















Folk var glade, fornøyde og sola skinte, dette kom til å bli en fantastisk helg. På fredag så var høydepunktet for meg når Ska n' Ska spilte. De holdt så utrolig liv i publikum og musikken deres er drit fet. Storm Weather Shanty Choir holdt en liten smakebit av en konsert blant publikum og vi fikk glede oss til morgendagen for å se dem. Elise som er er blodfan av Storm Weather ble stående å prate litt med dem, til slutt endte det med at vi takket ja til å få lov til å være med å underholde på konserten deres dagen etter ;)



Vi fikk oss et lite sjokk da vi så at dette var scenen vi skulle danse på. Skrått ned og rett ut i vannet..


Her introduserer Alex Rosén og Jarle Andøy Bastøy gutta Skyldig som Faen som var først ut denne torsdagen.


Litt venlig sverdkamp blant Ska n' Ska før dem skal på scenen ;)

Jeg glemte selvfølgelig kameraet mitt når Ska n' Ska spilte, men det tok jeg igjen ved å danse og å hoppe av glede mens dem spilte. 

Så fikk vi jo en smakebit av Storm Weather Shanty Choir og litt oppvarming fra Guro von Germeten  på båten <3 span="">





Det var mye moro og glede den kvelden, og så fort Thomas er ferdig med å hjelpe meg med resten av bildene og videoen så kommer det mer :D




Det var her jeg "sov" 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar