torsdag 25. juli 2013

Piratfestivalen og Storm Weather Shanty Choir opptreden! (her går alt ;)

Elise hadde laget noen veldig fancy puppedusker og vi var vledig glade for å få muligheten til å vise disse frem, og bedre ble det jo ikke av at det var favorittbandet til Elise som vi skulle stå på scenen med.

Dette er altså bandet vi skulle opptre med: Storm Weather Shanty Choir!

Vi hadde fått beskjed om at vi skulle komme på sånn ca midt inni konserten og danse til to av låtene og hjelpe til å holde oppe plakaten på en av dem. Resten av tiden brukte vi til å sitte som to galleonsfigurer fremme på katamaranen. Vi viftet litt med beina og leket med å ta av os t-kjorta (noe vi ikke gjorde..enda)




Jeg var så latterlig nervøs og skalv skikkelig, ikke bare var det var fremdeles lyst ute og masse barn på sidelinjen, men vi hadde jo ikke øvd inn noe. Dette ble tatt helt på sparket og vi måtte bare shake det vi kunne shake. Jeg hadde ikke en gang hørt sangene mer en en gang hvis ikke ingen ganger. Jeg har derimot forelsket meg helt i bandet nå! Jeg prøvde å følge Elise så godt jeg kunne, men så bare usikker ut, så da valgte jeg å heller gjøre min egen greie. Jeg merker at jeg blir drit flau når jeg ser filmen av meg selv, men samtidig så er det utrolig mye å lære av å se på den.

Da det var tid for siste sang "Drunken Sailor" så var det også tid for å fjerne t-skjorta og til slutt BH'en;)





Vi hadde på oss utrolig kule anker pasties! Vi twirlet det vi kunne og hadde det utrolig artig, adrenalinet var på topp og vi kunne ikke vente med å danse sammen med resten av gjengen senere den kvelden! 




Jeg må jo finne meg et Burlesque-navn også og jeg står mellom 2 stk:

Violeta von Riding Hood

eller

Violeta von Hot N' Cold

Fortell meg gjerne hva dere syns?

I neste innlegg skal dere få se resten av Burlesque-jentene og våres pirat-burlesquedans! 

1 kommentar: